Wymień lub sprzedaj sprzęt fotograficzny
|
Złóż zapytanie o wniosek ratalny w Interfoto.eu

Tamron 17-28mm F2.8 Di III RXD w mariażu z Sony a7R II: zdjęcia przykładowe

Tamron 17-28mm F2.8 Di III RXD to obecny na rynku od trzech lat superszerokokątny zoom stworzony specjalnie dla bezlusterkowców. Pierwotnie został zaprojektowany i wypuszczony w mocowaniu dla pełnoklatkowych bezlusterkowców Sony E, ale zapowiedziany ostatnio zoom dla systemu Nikon Z, czyli Nikkor Z 17-28mm F2.8 wydaje się być rebrandowaną i nieco zmienioną kosmetycznie wersją tego obiektywu. Tamron ostatnio wypuszcza obiektywy łączące znakomite walory mechaniczne i optyczne z przystępnymi cenami i przyjaznymi dla użytkownika gabarytami. Czy superszerokokątny zoom Tamrona podąża tą ścieżką? Na razie pokazuję nieco zdjęć przykładowych wykonanych ta optyką na aparacie Sony a7R II.

Tamron 17-28mm F2.8 Di III RXD
Tamron 17-28mm F2.8 Di III RXD

Tamron 17-28mm F2.8 Di III RXD: specyfikacje

Typ ustawiania ostrości: automatyczny, ręczny

Średnica mocowania filtrów: 67 mm

Stabilizacjq obrazu: Nie

Maksymalna przysłona: F2.8

Długość ogniskowej: 17-28 mm

Mocowanie obiektywu / kamery: Sony E

Format pokrycia obiektywu: Pełna klatka

Minimalna odległość ustawiania ostrości: 19 cm

Soczewki / grupy: 13/11

Liczba listków przesłony: 9

Maksymalne powiększenie:1:52 x

Długość: 99 mm

Średnica: 73 mm

Waga: 420 g

Tamron 17-28mm F2.8 Di III RXD
Tamron 17-28mm F2.8 Di III RXD

Galeria zdjęć przykładowych Tamron 17-28mm F2.8 Di III RXD

Galeria zdjęć 1:1 Tamron 17-28mm F2.8 Di III RXD

Sprzęt użyty to wykonania zdjęć przykładowych

Tamron 17-28mm F2.8 Di III RXD

Sony a7R II

Jarosław Brzeziński
Jarosław Brzeziński

Jarosław Brzeziński. Rocznik 1962. Malarz, fotograf, autor kilkuset artykułów dla polskich miesięczników fotograficznych oraz oryginalnego wydania książki „Canon EOS System”. Tłumacz i copywriter, kiedyś członek zespołu negocjującego wejście Polski do UE. Obecnie w ekipie InterFoto.eu. Wielbiciel wszelkich psów ze szczególną słabością do rudzielców. Kinoman od zawsze i na zawsze.
"Spoiwem robionych przez mnie na przestrzeni kilkudziesięciu lat zdjęć jest aspekt literacki a nie piktoralny: czasem w codzienności objawia się to, co wykracza poza nią, albo pod powierzchnią rzeczy czai się piękno tak jak je rozumiał de Lautréamont, który pisał o pięknie przypadkowego spotkania parasola i maszyny do szycia na stole sekcyjnym. Sztuka to jedyny wehikuł pozwalający nam na transcendencję w duchu Baudelairowskiego „Gdziekolwiek, gdziekolwiek, byle poza ten świat.”

Artykuły: 2249

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia przeglądania i zapewnić prawidłowe funkcjonowanie strony. Korzystając dalej z tej strony, potwierdzasz i akceptujesz używanie plików cookie.

Akceptuj wszystkie Akceptuj tylko wymagane